A világ egyik vezető szeszesital-gyártója, a párizsi székhelyű Pernod Ricard nettó árbevétele 2 százalékkal – 7,1 milliárd euró alá – csökkent a júniusban zárult üzleti évében. Az adózott nyeresége ugyan 0,6 százalékkal, 951 millió euróra nőtt, ám elmaradt az elemzői átlagvárakozástól, főleg a brit szigeteki, spanyol- és görögországi keresletszűkülés miatt.
A torzító hatásokat leszámítva összforgalma így is mintegy 2 százalékkal bővült a 2008–2009. évihez képest, amit jórészt a felfutó kínai piacnak köszönhet. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.