Netbiznisz. Az internet jelentősen átalakíthatja a fogyasztók és a cégek közötti kommunikációt. Az egyik legutóbbi hazai kutatásban részt vevők 57 százaléka azt állította, annyira elégedett volt egy bizonyos márkával vagy termékkel kapcsolatban, hogy azt másoknak is elújságolta a világhálón, míg közel egyharmaduk panaszkodott már az interneten az általa vásárolt márkákra vagy igénybe vett szolgáltatásokra. Népszerű a véleményeket megosztó netes oldalak látogatása is, ha márkákról és termékekről van szó. A megkérdezettek közel háromnegyede olvasott már fórumon ilyen jellegű hozzászólást, 71 százalékuk közösségi oldalon, s 51 százalékuk kapott már termékekkel kapcsolatos e-mailt baráttól, rokontól vagy ismerőstől, és valamivel több mint az egyharmaduk olvasott már ebben a témában blogbejegyzést.
A termékekkel, márkákkal kapcsolatban az interneten látott információknak az emberek közel háromnegyedére olyan hatásuk is lehet, hogy megváltozik tőlük a véleménye. A megkérdezettek ötöde szerint pedig tíz esetből legalább ötször vagy többször fordul elő vele az, hogy az interneten olvasottaktól megváltozik a véleménye. Csupán alig több mint negyedük bízik annyira magában, hogy ezen a módon nem vehető rá véleményének a megváltoztatására – áll az Ipsos legutóbbi online piackutatásában. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.