Cégvilág

Változik az Origo tévéinek tematikája

Szervezeti változások, finomított célcsoportok, új műsorok: tegnap volt egy éve, hogy elindult az Origo Zrt. két tematikus tévécsatornája, a LifeNetwork és az OzoneNetwork, az évforduló apropóján Vaszily Miklós, az Origo Zrt. vezérigazgatója, valamint Hámori Barbara, a szórakoztató tartalmak igazgatója beszélt a Világgazdaságnak az adókkal kapcsolatos eddigi tapasztalatokról, illetve a jövőbeni tervekről.

Az eddig eltelt időszak egyik jelentős eredményének tartja Hámori Barbara, hogy mára a két megtalálható a legfontosabb kábelszolgáltatók – a T-Kábel, a UPC, a Fibernet, a PR Telecom –, valamint még 30-40 kisebb kábelszolgáltató kínálatában. „Az első egyéves célszám az volt, hogy a tévék elérjék a teljes piaci lefedettség egyharmadát, ez a LifeNetwork esetében teljesült, hiszen ma közel 1,3 millió háztartásban fogható.

A terveikkel kapcsolatban Hámori Barbara közölte: változni fog az adók tematikája. „A LifeNetwork elindult az életmódtól egy kicsit általánosabb, női, szórakoztató irányba. Hasonló várható az OzoneNetworknél is, ahol a klímával és környezettel kapcsolatos tartalmak mellett megjelennek az inkább férfiaknak szánt szórakoztató műfajok” – mondta. Hozzátette: úgy tudják még jobban növelni a két csatorna nézettségét, hogy tovább differenciálják a tematikájukat.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

csatorna tematika ozonenetwork kábelszolgáltatók origo LifeNetwork
Kapcsolódó cikkek