BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Változik az Origo tévéinek tematikája

Szervezeti változások, finomított célcsoportok, új műsorok: tegnap volt egy éve, hogy elindult az Origo Zrt. két tematikus tévécsatornája, a LifeNetwork és az OzoneNetwork, az évforduló apropóján Vaszily Miklós, az Origo Zrt. vezérigazgatója, valamint Hámori Barbara, a szórakoztató tartalmak igazgatója beszélt a Világgazdaságnak az adókkal kapcsolatos eddigi tapasztalatokról, illetve a jövőbeni tervekről.

Az eddig eltelt időszak egyik jelentős eredményének tartja Hámori Barbara, hogy mára a két adó megtalálható a legfontosabb kábelszolgáltatók – a T-Kábel, a UPC, a Fibernet, a PR Telecom –, valamint még 30-40 kisebb kábelszolgáltató kínálatában. „Az első egyéves célszám az volt, hogy a tévék elérjék a teljes piaci lefedettség egyharmadát, ez a LifeNetwork esetében teljesült, hiszen ma közel 1,3 millió háztartásban fogható.

A terveikkel kapcsolatban Hámori Barbara közölte: változni fog az adók tematikája. „A LifeNetwork elindult az életmódtól egy kicsit általánosabb, női, szórakoztató irányba. Hasonló várható az OzoneNetworknél is, ahol a klímával és környezettel kapcsolatos tartalmak mellett megjelennek az inkább férfiaknak szánt szórakoztató műfajok” – mondta. Hozzátette: úgy tudják még jobban növelni a két csatorna nézettségét, hogy tovább differenciálják a tematikájukat.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.