BUX 52,169.8
-0.34%
BUMIX 4,272.85
-0.82%
CETOP20 2,447.09
-1.80%
OTP 17,300
-2.20%
KPACK 8,500
+2.41%
0.00%
0.00%
0.00%
-4.59%
ZWACK 16,700
+1.21%
0.00%
ANY 1,555
+0.32%
RABA 1,350
-1.46%
-0.20%
-0.59%
-0.59%
-0.80%
-0.90%
-2.91%
+0.48%
-3.45%
+1.38%
OTT1 149.2
0.00%
-1.29%
MOL 2,684
+1.21%
+1.16%
ALTEO 2,270
-2.16%
+2.61%
-0.40%
EHEP 1,695
+3.04%
+1.27%
-0.60%
MKB 1,972
0.00%
-1.67%
-0.71%
0.00%
0.00%
SunDell 39,600
0.00%
+1.89%
0.00%
-4.91%
-2.07%
-1.24%
NUTEX 15.08
-2.46%
GOPD 12,000
-6.25%
OXOTH 4,574
+0.04%
-1.85%
NAP 1,160
-34.83%
0.00%
-4.76%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

A MySpace sorsa az "új ruháján" múlik

A MySpace csillaga az utóbbi években leáldozóban van és csak a most bejelentett designváltás menti meg attól, hogy tulajdonosa, a News Corp. megváljon tőle.

A MySpace látogatóinak száma mintegy 20 százalékkal csökkent az elmúlt két évben és évente közel 100 millió dollár veszteséget termel. A News Corp. 2005-ben 586 milliárd dollárért vásárolta meg a közösségi portált, amelynek értéke a Business Week szerint mostanra körülbelül a felére csökkent.

A portál vezetői október 27-én "drámai átalakítást" jelentettek be, amelynek keretében a második legnépszerűbb közösségi oldal designja egyszerűsödik és eltűnnek a zavaró reklámok az oldalról. A MySpace abban reménykedik, hogy ezzel visszacsábíthatja azokat a 35 év alatti felhasználókat, akik az utóbbi években a Facebookhoz pártoltak.

Szakértők szerint az új design a MySpace utolsó reménye: ha ez sem válik be, akkor Rupert Murdoch óriáscége szinte biztosan túlad rajta.

Kapcsolódó cikkek