Felmondta tegnap a Ferihegyi repteret üzemeltető Budapest Airport a Zóna Taxival még 2006-ban kötött 4+1 éves szerződését, és új tendert írt ki a repülőtérről induló taxiszolgáltatás nyújtásáról – közölte a cég. Ezzel párhuzamosan a Budapest Airport az előírásoknak megfelelően tájékoztatta a Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.-t a döntéséről.
Információink szerint a nagyszámú utaspanasz, a szolgáltatás minőségével kapcsolatos folyamatos problémák miatt bontották fel a lejárata előtt a szerződést. A Budapest Airport közleménye ezzel kapcsolatban anynyit ír, hogy számára a legfontosabb szempont az utasok biztonsága, kényelme és a nyújtott szolgáltatás minősége, ezért alapos piaci elemzést követően több, a budapesti taxis piacon jelen lévő céget hívott meg a részvételre a tenderben. „A meghívásos tenderre a nagyobb budapesti taxitársaságoktól kértünk ajánlatot, az egész pályázat lebonyolítására pedig egy versenyjogban jártas nemzetközi ügyvédi irodát hívtunk segítségül. A döntési kritériumok között sok-sok szempont szerepel, a viteldíjtól kezdve a flotta nagyságán és minőségén át egészen a sofőrök nyelvtudásáig. Számunkra az a legfontosabb, hogy a Budapestre érkező utasok magas színvonalú szolgáltatásban részesüljenek” – mondta a Világgazdaságnak Hardy Mihály, a Budapest Airport vállalati kapcsolatok igazgatója. A lehető legrövidebb időn belül szeretnék kiválasztani az új szolgáltatót.
A Zóna-Service Zrt. már megkezdte az szerződésbontással kapcsolatos álláspontjának kialakítását – értesültünk –, tervezett lépéseiről a jövő héten tájékoztatja a nyilvánosságot. NM
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.