Cégvilág

Motorola: Földrengés következik a mobilpiacon

A Motorola a Google Android operációs rendszerének sikerét meglovagolva hat új okos telefont mutat be és óriási változásokra számít a szektorban.

"Készüljenek fel, a Motorola Androidos készülékeket szállít minden fogyasztói rétegnek"- fogalmazott a cég vezérigazgatója. Sanjay Jha arra számít, hogy a vállalat 2011 első negyedévében jelenik meg az új mobilkínálattal, amely – a HTC-hez és a Samsunghoz hasonlóan – a nyílt forráskódú Android platformra épül.

Az frissítés részeként piacra dobják a Droid Pro néven futó, üzleti felhasználóknak szánt típusát. Az AT&T amerikai mobilszolgáltató pedig közölte, hogy rövidesen megkezdi a Bravo, a Flipside, és a Flipout modellek forgalmazását, a kínálathoz pedig később csatlakozhat a Citrus és a Spice is.

Jha a Bloombergnek adott interjújában úgy fogalmazott: innovációs verseny zajlik a szektorban, és földrengés erejű változások következnek be a közeljövőben. A vezérigazgató arra utalt, hogy az amerikai szolgáltatók egyre több, adatcsomaghoz kötött ajánlatot hirdetnek meg. Ezekből pedig azok a felhasználók is választhatnak, akik számára a korlátlan adatforgalmat biztosító előfizetés túl drága lenne. Ezáltal ugrásszerűen megnőhet az okos telefonok száma az Egyesült Államokban.

motorola okos telefon Droid Citrus Flipside szolgáltató előfizetés
Kapcsolódó cikkek