"Készüljenek fel, a Motorola Androidos készülékeket szállít minden fogyasztói rétegnek"- fogalmazott a cég vezérigazgatója. Sanjay Jha arra számít, hogy a vállalat 2011 első negyedévében jelenik meg az új mobilkínálattal, amely – a HTC-hez és a Samsunghoz hasonlóan – a nyílt forráskódú Android platformra épül.
Az frissítés részeként piacra dobják a Droid Pro néven futó, üzleti felhasználóknak szánt típusát. Az AT&T amerikai mobilszolgáltató pedig közölte, hogy rövidesen megkezdi a Bravo, a Flipside, és a Flipout modellek forgalmazását, a kínálathoz pedig később csatlakozhat a Citrus és a Spice is.
Jha a Bloombergnek adott interjújában úgy fogalmazott: innovációs verseny zajlik a szektorban, és földrengés erejű változások következnek be a közeljövőben. A vezérigazgató arra utalt, hogy az amerikai szolgáltatók egyre több, adatcsomaghoz kötött ajánlatot hirdetnek meg. Ezekből pedig azok a felhasználók is választhatnak, akik számára a korlátlan adatforgalmat biztosító előfizetés túl drága lenne. Ezáltal ugrásszerűen megnőhet az okos telefonok száma az Egyesült Államokban.