Február 11-én Las Vegasban dől el, hogy a budapesti székhelyű – és egyben az egyetlen kelet-európai – döntős elnyeri-e a fődíjat vagy a különdíjak egyikét amerikai, svéd és izraeli versenytársai elől a rangos versenyen. A magyar csapat már a döntőbe jutással nyert, hiszen olyan játékszoftver-fejlesztő óriások előtt, mint a Nintendo, a Microsoft, a Sony vagy az Electronic Arts bemutatkozott és ezzel kivételes üzleti lehetőségekhez juthatott.
Idén második alkalommal írták ki Amerikában az Indie Game Challenge (IGC) elnevezésű független játékfejlesztői versenyt, amely a 2002 óta megrendezett – és egyben a „játékos világban” legdrágább – számítástechnikai szakkiállítás, a D.I.C.E. (Design, Innovate, Communicate, Entertain) egyik legfontosabb eseménye és több technológiai újdonság bejelentésének színtere. A verseny neves szakmai zsűrije több ezer induló közül kiválasztotta azt a 6 döntőst, akik pl. a „professional” kategóriában a legjobbnak bizonyultak.
A 2011. január 20-án közreadott eredmények alapján az erős nemzetközi mezőnyben (az amerikai, a svéd és az izraeli fejlesztők mellett) elnyerte a bírák elismerését és így a világ legjobbjai közé bekerült a Nemesys Games hazai csapat Fortix 2 nevű fejlesztése. A játék megálmodói ezzel nem csak Magyarországot, hanem Kelet-Európát is egyedül képviselik a videojáték-fejlesztő iparág egyik legmeghatározóbb fórumán.