Cégvilág

10 milliós eladás? - A Samsung töretlenül bízik a 3D tévében

A Samsung továbbra is bízik a háromdimenziós technológiában, olyannyira, hogy az idei évben 10 millió darabot szeretne értékesíteni.

A világ legnagyobb lapostelevízió-gyártója új modelleket mutat be az idén és igen optimista a 3D televíziók piacát tekintve. Ezt jól mutatja, hogy a most bejelentett, 10 millió darabos értékesítési cél megvalósítása azt jelentené, hogy egy év alatt ötszörösére emelkedik a márka által eladott készülékek száma.

A dél-koreai óriáscég jóval bizakodóbb, mint a szektorban a második helyet elfoglaló LG, hiszen a rivális csak 3-5 millió háromdimenziós televízió eladására számít idén. Az AP szerint a Samsung abban bízik, hogy saját háromdimenziós technológiája sikeresebb lesz, mint a vetélytársaké.

 Annak ellenére, hogy az LG az előző nap mutatta be a Cinema 3-D TV technológiát, amelyet a konszern a 3D mozik számára fejlesztett, és amelyet immár a televízióiba is beépít. A Samsung vezetője szerint a Cinema 3-D TV nem számít újításnak, hiszen az LG már évek óta dolgozik rajta, ellentétben a saját, folyadékkristályos 3D szemüvegükkel, amelyet a Samsung állítása szerint tovább fog fejleszteni.

A hírügynökség emlékeztet arra, hogy bár a gyártók agresszívan próbálták terjeszteni a 3D tévéket, a forgalom egyelőre elmarad a várakozásoktól. Ennek egyik oka a készülékekhez szükséges nehéz szemüveg, valamint a kellő mennyiségű 3D tartalom hiánya, csakúgy, mint az esetenként jelentkező fejfájás és szédülés.

3D televízió LG háromdimenziós Samsung szemüveg tévé
Kapcsolódó cikkek