Ki kell fejleszteniük egyfajta hatodik érzéket, amely segít felismerni és versenyelőnnyé formálni a piac legapróbb rezdüléseit is – mondta Dr. Hoffmann Márta, a TNS Hoffmann ügyvezető igazgatója. A nemzetközi egyesülést követve Magyarországon is közös piackutató vállalkozásként folytatja munkáját a Research International Hoffmann és a TNS Hungary, TNS Hoffmann néven.
Bár Magyarországon számos piackutató vállalkozás működik, az elmúlt évtizedben határozott szakosodást figyelhettünk meg e területen. Az integrált – kvalitatív és kvantitatív – szolgáltatók nem jellemezték a piacot, miközben a megrendelők egy jelentős csoportja – főként a nagy multinacionális vállalkozások – igényelték az átfogó, a minőségi és mennyiségi kutatásokat nyújtani képes, s az ebből eredő szinergiaelőnyöket kihasználó szakcégek szolgáltatásait.
A személyre szabott és tanácsadással párosuló, ugyanakkor a mennyiségi elvárásoknak is maradéktalanul megfelelő kutatási kapacitások terén a TNS Hoffmann megalakulása meghozta a várt előrelépést. A jelenlegi helyzetben stratégiai tényezővé válnak a piaci ismeretek, a fogyasztói viselkedés, a reakciók és a preferenciák, a jellemző trendek részletes és pontos feltérképezése.
Azt gondolom, hogy a marketing döntéseket profi módon támogató piackutatás fontos eleme lehet a várt fellendülésnek, hiszen a mai kiélezett versenyhelyzetben a kutatás révén megszerezhető ismeretek olyan hatékonysági előnyhöz juttathatják a piaci szereplőket, amelyek más forrásból nem megszerezhetők. Cégünk képes a legkifinomultabb igényeket is kielégíteni, mivel elmondhatjuk, hogy nálunk dolgozik hazánk legnépesebb senior szakértői csapata – hangsúlyozta Dr. Hoffmann Márta.
A TNS Hoffmann portfóliója kiemelkedő a kutatási eszközök és az ad hoc problémamegoldási módszerek terén: Magyarország bármely iparágában a legjobb szolgáltatást képes nyújtani a standardizált és az ad hoc piackutatás, valamint tanácsadás területén is.