piackutatás

Sosem volt a világ még ilyen helyzetben, a régi receptek sem működnek most

Mindenki kapaszkodókat keres, de nincs mérvadó minta arra, ami most történik.
2022.10.01 Olvasási idő:

A hazai internetezők hetven százaléka vásárol online

Az NMHH legfrissebb piackutatása szerint a magyarok már a járvány előtt is rendszeresen használták az internetet különböző ügyeik intézésére.
2020.07.01 Olvasási idő:

Jó év lehet 2020 a műszaki cikkek globális piacán

A műszaki elektronikai cikkek piacán a háztartási kiskészülékek szektorában várható nagymértékű növekedés, egyre többet költenek rájuk a fogyasztók.
2020.01.17 Olvasási idő:

Karácsonyi ajándék: Smucigabbak a cégek

A 2008 óta tartó visszaesés után az idén tovább csökken a karácsonyi cégajándékozás - derül ki a Promo Data Piackutató Kft. felméréséből.
2012.12.02 Olvasási idő:

Ingatlanos alkalmazás okostelefonokra

A Jones Lang LaSalle bemutatta első iPhone-alkalmazását, melynek segítségével ügyfelei könnyen hozzáférhetnek kereskedelmi ingatlanok elemzéséhez, illetve felvehetik a kapcsolatot a helyi, illetve nemzetközi szakemberekkel a közösségi hálókon keresztül. Az új applikáció szabadon elérhető az App StoreSM-ből.
2011.09.01 Olvasási idő:

Elaludtak a piackutatók

Az elmúlt négy-öt évben gyakorlatilag stagnált a piackutatási szektor Magyarországon, az ügyfelek igényeit azonban megváltoztatta a válság – mondta Hoffmann Márta, a két vezető hazai piackutató egyesülése által a közelmúltban megalakult, integrált szolgáltatásokat nyújtó TNS Hoffmann ügyvezetője.
2011.03.10 Olvasási idő:

Piackutatás - az üzlet hatodik érzéke

A belföldi piac élénkülése nem csak a kereslet várt bővülésén múlik, hanem azon is, hogy a vállalatok kínálata kövesse a trendeket, a megváltozott piaci szokásokat. A mai nehéz gazdasági helyzetben a hazai vállalkozásoknak a minőségi marketingkutatás lehet a kiút, hiszen a jelentősen csökkenő fogyasztás mellett csak mélyebb és szerteágazóbb piaci ismeretek birtokában tudják szinten tartani és növelni gazdasági aktivitásukat.
2011.03.03 Olvasási idő:

Hiú nép a magyar: egyre többet költünk szemránckrémre

Idén stabilizálódott a háztartási vegyiáruk és kozmetikumok piaca – kiskereskedelmi forgalmuk nem változott a január és augusztus közötti időszakban – tette közzé felmérését a Nielsen piackutató. Eszerint értékben is, mennyiségben is nőtt többek közt a toalett papír, mosogatószer, szappan, rovarirtó, konyhai törlőkendő, arc- és szemránckrém, továbbá egészségügyi betét eladása.
2010.09.30 Olvasási idő:

A Thesys Csoport 517 négyzetmétert bérel Óbudán

Az Eston International tanácsadóinak segítségével találta meg új irodáját a Thesys Csoport. Az üzleti intelligencia alapú tanácsadással, fejlesztéssel, elemzésekkel, piackutatással foglalkozó magyar tulajdonú vállalat korábban egy lakásirodában működött; ám a cég bővülésével nagyobb területre lett szükségük.
2010.09.29 Olvasási idő:

A kényszerből távozók viszik az adatokat is

Az adatszivárgás elleni védelem a vállalkozások számára kulcsfontosságú lehet a következő években. Magyarországon egyelőre hiányoznak a megfelelő piackutatások és az ezekből származó adatok és elemzések.
2010.05.28 Olvasási idő: