TNS Hungary

Piackutatás - az üzlet hatodik érzéke

A belföldi piac élénkülése nem csak a kereslet várt bővülésén múlik, hanem azon is, hogy a vállalatok kínálata kövesse a trendeket, a megváltozott piaci szokásokat. A mai nehéz gazdasági helyzetben a hazai vállalkozásoknak a minőségi marketingkutatás lehet a kiút, hiszen a jelentősen csökkenő fogyasztás mellett csak mélyebb és szerteágazóbb piaci ismeretek birtokában tudják szinten tartani és növelni gazdasági aktivitásukat.
2011.03.03. 09:47 Olvasási idő: 0 perc

Gera volt a nyerő ember, Ronaldóék lemaradtak

Az Eb-szponzorok ismertségi versenyét hazánkban az Adidas nyerte, míg a reklámarcok közül Gera Zoltánra emlékeztek a legtöbben.
2008.07.02. 13:48 Olvasási idő: 0 perc