Eladta a NeoFM-et az Est Media
Ezzel egyidejűleg a két cég teljes körű, a részesedés vételárát is magában foglaló elszámolási megállapodást is kötött egymással. Az Est Média és az FM1 Zrt. megszüntették a NeoFM reklámidejének értékesítésére, illetve a különféle adminisztratív szolgáltatásokra vonatkozó megállapodásaikat is.
Az ügyletek következtében a cégcsoport – a reklámpiac teljesítményétől függően 8,5 és 10 milliárd forint közötti tartományban várt – konszolidált árbevétele a NeoFM-hez kapcsolódó, 1,5 milliárd forint körüli összeggel várhatóan csökken majd, ugyanakkor a tranzakciónak – a rádiós tevékenység és a sales tevékenység várhatóan veszteséges volta miatt - az üzemi szintű eredményességre előreláthatóan nem lesz kihatása - áll a közleményben.
A társaság – figyelemmel azon közgyűlési napirendi pontban megjelent részvényesi igényre is, amely a rövid távú üzemi eredményesség elérését és növelését helyezi előtérbe, megkezdi a cégcsoport reorganizációját, és az elkövetkező időszakban a cégcsoport egészét érintő reorganizációs tervet készít.


