Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. áprilisban két üzletet nyit meg, ezzel országosan immár 75 ALDI áruház várja a vásárlókat. A sorrendben 74. ALDI üzlet április 7-én Budapesten, a XIII. kerületi Pannónia utcában nyitotta meg kapuit, míg a 75. üzlet Szolnokon, a Felső-Szandai rét 9. szám alatt április 14-én került átadásra. A 2008-as hazai indulást követően a vállalat évente átlagosan 25 áruházat nyitott meg, amelyek jelentős része zöldmezős beruházásként készült el. Az ALDI még nagyobb országos lefedettségre törekszik és belátható időn belül szeretné átadni 100. magyarországi üzletét.
 
Az ALDI-Dél vállalatcsoport tagjaként az ALDI Magyarország 2006-ban kezdte meg magyarországi tevékenységét. Első lépésként Biatorbágyon létrehozta saját, 55.000 négyzetméteres logisztikai központját, ezzel biztosítva készletgazdálkodásának optimális működését. A vállalat távlati célkitűzése, hogy minél több nagyvárosban elérhető legyen az ALDI jellemzően sajátmárkás, mindig friss, kiváló minőségű és állandóan alacsony árú termékkínálata. Az ALDI törekszik arra, hogy a magyar ízlésnek megfelelő élelmiszereket kínáljon polcain, ezért kenyérfélékből, tejtermékekből, zöldségből és gyümölcsökből egyre nagyobb részarányt képviselnek a magyar beszállítók termékei, a friss húsok között pedig csak Magyarországról származó termékek találhatók - az ALDI ezzel is erősíti magyar partnereit.
 
A vállalat az elmúlt három évben több mint 1100 munkahelyet hozott létre Magyarországon, illetve számos magyar beszállítóval kötött megállapodásai révén folyamatosan munkahelyeket biztosít elsősorban az élelmiszer- és feldolgozóiparban.
 
Az ALDI-ról
Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként a lehető legkedvezőbb áron biztosítja kiváló minőségű termékeit vásárlói számára. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg első áruházát Magyarországon, amelyet 1100 munkahely létrehozása mellett 75 áruházból álló országos hálózattá bővített. Az ALDI Magyarországról bővebb információ a http://aldi.hu/ weboldalon található.