BUX 52,675.9
-1.97%
BUMIX 4,380.91
-0.93%
CETOP20 2,521.92
-0.69%
OTP 17,610
-3.32%
KPACK 8,550
0.00%
0.00%
-0.57%
0.00%
-2.20%
ZWACK 16,700
+1.83%
0.00%
ANY 1,550
+0.32%
RABA 1,405
0.00%
+1.87%
0.00%
+0.28%
0.00%
-1.76%
-1.16%
-0.22%
-1.03%
OTT1 149.2
0.00%
-1.29%
MOL 2,652
-1.27%
-1.44%
ALTEO 2,300
-2.13%
+4.55%
-0.81%
EHEP 1,700
-1.73%
-1.23%
-1.58%
MKB 1,972
0.00%
-3.74%
-0.35%
-1.71%
0.00%
SunDell 39,600
0.00%
-2.59%
-1.90%
0.00%
0.00%
+0.40%
-5.92%
GOPD 12,900
-0.77%
OXOTH 4,400
0.00%
-1.82%
NAP 1,826
-8.01%
0.00%
-4.17%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Üres lelátók a magyar Forma-1-en - Kubica miatt maradnak távol a lengyelek

Magyarországot népszerűsítő festmény díszíti majd a hétvégi futamon a Hungaroring aszfaltcsíkját, amely egymilliárd nézőhöz juthat el a tévéközvetítések által. Július 29–31. között rendezik meg a 26. ENI Magyar Nagydíjat, a tavalyinál valamivel kevesebb néző lehet az idén.

„A tavalyinál kevesebb, a 2009-esnél viszont több látogatóra számítunk az idén 26. alkalommal megrendezendő Formula–1 TM ENI Magyar Nagydíjon” – mondta a Világgazdaságnak Gyulay Zsolt, a szervező Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója. Elmondása szerint érzékenyen érintheti a jegyeladásokat, hogy Robert Kubica a súlyos balesete miatt hiányzik az idei futamról, emiatt ugyanis a korábban megszokott több tízezer lengyel szurkoló egy része valószínűleg nem látogat ki a mogyoródi futamra. Az előzetes értékesítések alakulásából azonban nem lehet pontosan megjósolni, végül milyen lesz a rendezvény látogatottsága, hiszen volt olyan év, amikor rendkívül sok jegy fogyott elővételben, a helyszínen pedig alig, de ennek ellenkezőjére is volt példa. Az idén a legdrágább hétvégi bérlet 450 euró lesz, de a pénteki napra már 17 euróért is lehet belépőt kapni.

A mogyoródi ringen egyébként már megtörténtek az utolsó simítások, az idei karbantartási és felújítási munkák során többek között aszfaltozást, lelátótatarozást, pályafestést is végeztek. A pályán lesz látható az idei futam egyik nagy újdonsága is: mostantól a Hungaroring betonját két helyen is a Magyar Turizmus Zrt. új logója ékesíti egy hatalmas „festmény„ formájában a két cég együttműködésének eredményeként. Ennek célja a turizmus és a sport közötti kapcsolat erősítése, illetve Magyarország hírnevének továbbvitele.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

Kapcsolódó cikkek