Ugrásszerűen javult a budapesti nemzetközi légikikötő megítélése az utasok szemében. A repülőterek nemzetközi szervezetének megbízásából negyedévenként az utasok kikérdezésével készülő, úgynevezett ASQ (Airport Service Quality) független felmérésben a világ összes fontos és nagyobb repülőtere részt vesz. Az utasok a kérdőívekben minden repülőtéri szolgáltatást pontoznak. Az 1–5 pontig terjedő skálán 3,5-es átlag felett már kifejezetten jónak számít, ehhez képest Budapest egyetlen negyedév alatt 3,63 pontról 3,97-re emelte az átlagát, megelőzve például Bécset, Madridot, Athént és Milánót. (A felmérés konkrét számai, egy-egy repülőtér részletes értékelése nem nyilvános adat.) Az üzleti utazók igen előkelő helyre sorolták a Budapest Airport szolgáltatásait Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója szerint.
A repülőtér térségünk legjobb repülőterévé kíván válni a szolgáltatások színvonala és a dinamikus növekedés terén is. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.