Cégvilág

Erősre sikerült az X-Faktor nyitása

Az év 35. hetében a 19 százalékot elért RTL Klub volt a legnézettebb csatorna a reklámozóknak fontos kereskedelmi célcsoportban, de csak 0,7 százalékponttal maradt le tőle a TV2.

A középmezőnyben végzett a Cool tévé (4,7 százalékos közönségarány), a Viasat3 (4,6) a Film+ (3,9) és a hasonlóan teljesítő M1. A hat nagyobb csatorna után újabb űr jön, a kisebb tévék csak egy százalékon állnak, vagy alatta maradnak ennek. A fiatalabb nézőknél fölényesen nyert az újabb X-Faktor, második lett a Barátok közt, a TV2 pedig a Pókember 3. részével állt fel a dobogó alsó fokára.

A teljes lakosságnál a TV2 nyert 20,1-es közönségaránnyal, az RTL-t csak a tévézők 17,5 százaléka választotta. Az MTV az idősebb nézőknél jobban áll: az ötven fölöttieknél a nézettsége jóval felülmúlja a kisebb kereskedelmi tévékét. A lista élén az RTL-es tehetségkutató áll, 2,105 milliónyian nézték átlagban – holott ez még csak az első castingadás volt, és hagyományosan az élő show-k idejére nő meg a nézettség. A Tények is tartja magát az élmezőnyben, 1,583 milliós legjobb estéjével nyert a hírműsorok közt.

Cool TV2 x-faktor RTL tények Megasztár show
Kapcsolódó cikkek