Októberben szállodát nyit az Orangeways Zrt., a második legnagyobb árbevételű hazai magánbusztársaság. A hotelvállalkozás csak egy lépés azok közül, amelyeket új stratégiája jelölt ki. A társaságnak félmilliárd forintos veszteséget okozott az erős svájci frank és a vártnál sokkal jobban dráguló gázolaj. A bevételét azonban így is sikerült tavaly kétmilliárd forintra növelnie – szinte megduplázva az egy évvel korábbit – a gyors intézkedéseknek köszönhetően. Átstrukturálták a társaságot, holdingszervezetet alakítottak ki, ennek keretében komoly belső piacot hoztak létre. Külön céget alapítottak például a járművizsgáztatásra, karbantartó bázist szerveztek, s saját energiaitalt is piacra dobtak. Közben új járatokat indítottak, és növelték a buszok kihasználtságát. Várják az új lehetőségeket, a többi személyfuvarozási szegmensbe való bekapcsolódást. 8. oldal