Városmárka-fesztivál indul - Milliárdokat lehetne spórolni
Perlaky-Papp József városmárka-szakértő egy tegnapi sajtóbeszélgetésen azt is elmondta: a városok nagy része nem képes kihasználni adottságait, hagyományait. Városmarketingre fordított erőforrásainak nagy részét hatékonyabban is felhasználhatná. Szerinte helyes koncepcióval, márkázási stratégiával akár megelőzhető is lett volna az eladósodottság.
Erre a kérdéskörre igyekszik látványos megoldást nyújtani a Millenáris új koncepcióra épülő eseménye, a szeptember 16–18. között megrendezendő FesztMagyar, amelyre 10 Kárpát-medencei várost (Kassa, Miskolc, Nyíregyháza, Beregszász, Békéscsaba, Arad, Székesfehérvár, Kolozsvár, Magyarkanizsa, Lendva) hívtak meg.
„Tízezer látogatót várunk a rendezvényre, amelyet a tervek szerint tavasszal is megtartunk, kibővített tartalommal” – mondta Benyák Zoltán, a Millenáris stratégiai vezetője. Ezután pedig országjáró körútra indítanák a kiállítást.
Mire jó a városmárkázás?
• nő a turisták száma és az általuk elköltött összeg• emelkedik a tőkebefektetők, vállalkozások száma
• növekszik a településen gyártott termékek népszerűsége
• élénkülhet a potenciális új lakosok érdeklődése
• erősödhet a helyiek identitása, büszkesége, elégedettsége
• nőhet a polgármester és az önkormányzat hitelessége
Forrás: cégközlés
• emelkedik a tőkebefektetők, vállalkozások száma
• növekszik a településen gyártott termékek népszerűsége
• élénkülhet a potenciális új lakosok érdeklődése
• erősödhet a helyiek identitása, büszkesége, elégedettsége
• nőhet a polgármester és az önkormányzat hitelessége
Forrás: cégközlés -->


