Cégvilág

Ki nyert a reklámhatékonysági versenyen?

Október 14-én került megrendezésre a jubileumi, 10. Effie-gála. A díjátadóra a Nemzeti Színházban került sor, ahol megjelentek a reklám- és médiaszakma jeles képviselői.

A reklámhatékonysági versenyre 105 pályamunka érkezett, melyek közül 59 jutott a döntőbe. Tíz kategóriában összesen tizenegy arany, tizennégy ezüst és tizenegy bronz elismerés talált gazdára.

Idén új kategóriaként megjelent és díjazásra került a bevezető kampány kategória is. A kategória arany fokozatát nyerte a Procter & Gamble Ariel márkájának új, Active gel kapszula bevezetése.

A Procter & Gamble-nek, a tervező MC Mediacompany-nek, és társügynökségének, a Saatchi&Saatchi-nak gratulál az Axel Springer Kiadó, mely a P&G kampánycéljának eléréséhez jelentős támogatást nyújtott, és portfóliójával segítette annak megvalósulását.

Procter & Gamble Axel Springer reklámhatékonysági verseny
Kapcsolódó cikkek