Cégvilág

NeoFM: új vezetők, régi tartozás

A tulajdonosváltással új vezetőket kapott a NeoFM. Az új menedzsment célja, hogy a hallgatók megtartásával, sőt újak megszerzésével tovább erősítse a Neo piaci helyzetét.

A rádiót üzemeltető FM1 Zrt vezérigazgatója Németh Tibor lett. Személye képviseli a tulajdonost, és egyben felügyeli a cég ügyeit, valamint gyakorolja a munkáltatói jogokat. Németh húsz éve dolgozik az üzleti szférában, többéves cégvezetői tapasztalattal. A rádió szakmai munkájáért, irányításáért, piaci pozíciójának erősítéséért Berényi Attila - a rádió korábbi hírigazgatója - mint vezérigazgató-helyettes felelős. Az új menedzsmen harmadik tagja dr. Mezei László, hozzá a rádió jogi ügyei tartoznak. Az új vezetők fő feladata egyben, hogy a múltból örökölt problémákat minél hamarabb megoldják, és a cég partnereivel korrekt és gyors egyezségre jussanak a vitás kérdésekben.

Az előzmény: a NeoFM tulajdonosváltásával párhuzamosan, július 18-ától lemondott posztjáról Földes Ádám, a rádiót működtető FM1 Zrt. addigi vezérigazgatója. Egyelőre annyit tudni az ismeretlen új tulajdonosról, hogy megbízásából bizonyos Medveczky Mihály ügyvéd bejegyeztette a Dr. M-Media nevű Kft.-t, majd a cég megvásárolta a Neót üzemeltető FM1 Zrt. százszázalékos tulajdonrészét, és kész rendezni a félmilliárd forintos adósságot. „Amíg a Neo FM-et működtetik a tulajdonosai, naponta 2,1 millió forinttal növelik a hatósággal szembeni köztartozásukat” - közölte korábban a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának Szóvivői irodája. A hatóság közleményében emlékeztetett rá: a médiatanács az elmúlt egy évben fizetési könnyítésekkel igyekezett a Neo FM-et megmenteni attól, hogy azt a tulajdonosai bezárják.

Közben hajszálnyival bár, de a Kossuthnál is többen hallgatták a Classt júniusban. A harmadik helyen a bizonytalan sorsú Neo áll. Átlagosan 1,449 millióan 15 évesnél idősebb hallgató volt kíváncsi a Class FM műsorára naponta az év hatodik havában, amivel a kereskedelmi az általában vezető közszolgálati MR1-Kossuth Rádiót is maga mögé utasította, amelyet 1,438 millióan hallgattak naponta. A NeoFM átlagos napi elérése 1,407 millió volt, ami a harmadik helyhez volt elegendő.

Vég Márton-->

médiatanács NEO FM
Kapcsolódó cikkek