Szeptember második felében indul az egymillió eurós média-költségvetésű Budapest Winter Invitation (BWI) kampány, amelynek célja a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése.

„A promóciónak köszönhetően az elmúlt években tapasztalt 10-15 százalékos vendégforgalom növekedést az idén alapnak lehet tekinteni” – mondta Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója. A 2006 óta sikeresen folyó BWI a múlt télen több mint 79 ezer vendégéjszakát, 20 ezer vendéget hozott az 54, a kampányhoz csatlakozott fővárosi szállodának.

Az akció lényege, hogy három vagy négy éjszakára érkező vendégek amellett, hogy az utolsó éjszakát ingyen kapták, még a budapesti fürdőkbe is ingyen mehettek be. Szőke László, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei(BGYH) Zrt. vezérigazgatója odáig ment optimizmusában, hogy a budapesti fürdők újabb aranykora jöhet el a hasonló kampányok során.

Mint tájékoztatott: tavalyhoz képest 32 százalékkal nőtt a fürdők látogatottsága az időszak alatt. Mi több, idén az eddigi 3 fürdő (Széchenyi, Gellért, Rudas) mellé a Lukácsot és a Királyt is felveszik, ha felújították. Szőke szerint a fővárosi fürdők színvonala kezdi megközelíteni a nyugati turisták által elvárt szintet.
További részletek a holnapi Világgazdaságban