Cégvilág

Kevesebb az Opel- és a Chevrolet-kereskedés

A Gépjármű-Márkakereskedők Országos Szövetsége 2012 augusztusában készített felmérést a magyar márkakereskedői hálózatokról, amely szerint Magyarországon jelenleg 467 márkakereskedés üzemel.

Jelentős csökkenés figyelhető meg a Chevrolet (55-ről 37-re) és az Opel (64-ről 50-re) márkák esetében. Ezen márkák mellett a Ford, a Mazda, a Peugeot, a Fiat, a Citroen és a Seat is nagymértékű csökkenést mutat.

Ezek mellett vannak viszont olyan márkák, amelyek a negatív eladások ellenére is növekedésre voltak képesek: ilyen a Hyundai, a Kia, a Mitsubishi, az Audi és a BMW. Az elmúlt évben a Ferrari, a Jaguar és a Land Rover lépett új szereplőként a hazai márkakereskedések sorába.

VG-->

márkakereskedés gépjármű autókereskedés
Kapcsolódó cikkek