A Mol hatékonyságnöveléssel és akciókkal reagál a szűkülő hazai keresletre – mondta a Világgazdaság tévének adott interjújában Fasimon Sándor, a társaság magyarországi tevékenységéért felelős vezérigazgató-helyettese – a trafikrendeletnek azonban kétségtelenül a vesztese lett a szegmens legnagyobb hazai szereplője. Eddig 360 töltőállomáson árulhatott dohányterméket, most csak 25 koncessziós partnere nyert pályázatot, igaz, a Mol felvette már a kapcsolatot más nyertesekkel is. A társaság közel negyedét ellenőrző állam nem szól bele a napi működésébe, a stratégiáját pedig teljes mellszélességgel támogatja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.