A tetszetős vonalakat csak jobban hangsúlyozzák a 19 colos felnik – ugyanakkor rontják a rugózási komfortot. Az Ople Zafira Tourerjének a kabinja briliánsan variálható: a második sori ülések 35:30:35 arányban egyenként tologathatók, billenthetők és dönthetők. A két szélső ülés a középső eltüntetése után akár beljebb is rögzíthető.
A raktérből előhajtható két szükségülés (194 000 forint, a Cosmo szinten széria), itt elfogadható a rendelkezésre álló hely, de a felnőttek sajnálatosan felhúzott lábakkal kénytelenek ücsörögni. A hátsó alapesetben 710 literes, ez az érték a két szükségülés felhajtásával 152-re csökken, de a külön-külön tologatható padok révén rendkívül rugalmasan alakítható a Zafira Tourer kabinja.
Az autó motorterében a 165 lóerős 2.0 CDTI dolgozott, a 350 Nm-es nyomaték tisztességes vehemenciával ruházza fel a testes Opelt, de az automata lassan vált csak feljebb.
A Zafira Tourer fogyasztása kis odafigyeléssel egészen baráti szinten tartható (7,8 l/100 km). A 165 lovas dízeles kocsi 7,69 millió forintot kóstál, és az automata felára sem igazán eget verő (+350 000 forint). Ezért érdemes megfontolni ezt a konfigurációt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.