BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ázsia vezető autómárkája akar lenni

Ambíciózus tervet fogalmazott meg a Nissan: 2016-ig a piaci részesedést és a profitot is 8 százalékra kívánják emelni. Tavaly világszerte 4,9 millió autó eladásával 6,2 százalékos volt a márka részesedése. Európában a 2012-ben elért 647 ezres értékesítést egymillió fölé akarják tornászni, és a Hondát, a Kiát, a Hyundait, a Toyotát megelőzve az első számú ázsiai márka elérése a céljuk. A Nismo gyári tuningcég bevezetése már kezdetét vette a Juke-kal, és már befutott a Nismo 370Z, de készülőben van a GT-R verzió is. Persze ezek a felfrissített Leaf e-autóval együtt inkább imidzsépítésre szolgálnak és nem húzómodellek. A hazai piacra bevezetett ráncfelvarrott Micrától, de még inkább a vadonatúj Note-tól viszont már azt várják, hogy jelentősen felülmúlják elődeik értékesítését.

A Frankfurti Autószalonon leleplezték az új X-Trail hétszemélyes szabadidőautót, a Nissan nagy durranása, a best-seller Qashqai második generációja azonban még várat magára: modernebb formával, igényesebb utastérrel és korszerűbb technikával kívánja megismételni eddigi sikereit. Később ugyancsak az alsó-középkategóriát veszi célba egy kompakt szedánnal és ötajtós ferdehátúval a Nissan.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.