BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ennyi pénzért azért lehetne tüzesebb is

Egyszerűen nagy benzinmotorral felszerelt A6-ossá szelídült az Audi S6-os, amelynek az orrában ugyan ott dolgozik a Győrben gyártott, 420 lóerős, V8-as biturbó motor, de valahogy hiányzik belőle a tűz. Ránézésre csak gyakorlott Audi-fanatikusok mondják meg, hogy ez egy igazi S, nem egy S-Line csomagos A6-os, a négy kipufogón kívül más nem árulkodik. A teljesítmény több mint rendben van, az összkerékhajtás és a hétfokozatú automatikus váltó kombinációja bármely élethelyzetben képes ülésbe préselő gyorsulást előidézni – ha a vezető úgy akarja. Remekül fog és jól adagolható a fék, az irányíthatóság is kitűnő. Én nem iszom alkoholt, de az S6-ost hajtva a többiek úgy néztek rám, mintha részeg lennék, pedig csak a kátyúkat kerülgettem a 21 colos abroncsok épsége érdekében.

Sikerrel jártam, meg 16,8 literes átlaggal, amihez hozzátartozik, hogy országúton akár 11,0 literre is lement a fogyasztás, városban meg a 20-at közelítette. A menet közbeni hengerlekapcsolás csak országúton ér valamit, amikor a forgalom tempójában komótosan halad az ember. Alaphangon 24 millió forintért azért egy kis vadságot is elviselne az embert.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.