Ennyi pénzért azért lehetne tüzesebb is
Egyszerűen nagy benzinmotorral felszerelt A6-ossá szelídült az Audi S6-os, amelynek az orrában ugyan ott dolgozik a Győrben gyártott, 420 lóerős, V8-as biturbó motor, de valahogy hiányzik belőle a tűz. Ránézésre csak gyakorlott Audi-fanatikusok mondják meg, hogy ez egy igazi S, nem egy S-Line csomagos A6-os, a négy kipufogón kívül más nem árulkodik. A teljesítmény több mint rendben van, az összkerékhajtás és a hétfokozatú automatikus váltó kombinációja bármely élethelyzetben képes ülésbe préselő gyorsulást előidézni – ha a vezető úgy akarja. Remekül fog és jól adagolható a fék, az irányíthatóság is kitűnő. Én nem iszom alkoholt, de az S6-ost hajtva a többiek úgy néztek rám, mintha részeg lennék, pedig csak a kátyúkat kerülgettem a 21 colos abroncsok épsége érdekében.
Sikerrel jártam, meg 16,8 literes átlaggal, amihez hozzátartozik, hogy országúton akár 11,0 literre is lement a fogyasztás, városban meg a 20-at közelítette. A menet közbeni hengerlekapcsolás csak országúton ér valamit, amikor a forgalom tempójában komótosan halad az ember. Alaphangon 24 millió forintért azért egy kis vadságot is elviselne az embert.


