A Nielsen Közönségmérés adatai szerint a találkozó nézettsége 886 ezer fő volt, a felnőtteknél 21,1 százalékos, a felnőtt férfiaknál 32 százalékos közönségaránnyal. A felnőtt férfiaknál a mérkőzés ideje alatt az M1 volt a legnézettebb csatorna, míg a teljes népesség körében a második volt a rangsorban.
A közvetítésbe 2 millió 331 ezren néztek bele legalább egy percre, ez a teljes népesség 25,4 százaléka. A legnézettebb percnek - az első félidő elején, 20.16-kor - 1 millió 13 ezer fős volt a nézettsége.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.