Három ajánlat is érkezett a felújításokra. Az elsőt egy francia tervezőintézet, a Systra vezeti, míg a két másik vállalatcsoport vezércége magyar. A második pályázó a Főmterv Zrt., akik jelenleg a Széll Kálmán téri projektet vezetik, a harmadik a Közlekedés Fővárosi Tervező Iroda Kft.
A franciák több mint százmillió forinttal kevesebbet kérnének a munkáért a magyar versenytársaknál. A Systra vezette csapat ugyanis a kiírás feltételeihez illeszkedő, ám a másik két pályázónál jóval kevésbé részletes pályázati anyagot állított össze. A másik két vállalat ajánlata kétségtelenül sokkal részletesebb, az árak túlmutatnak a tervezettnél. A tervezési munka elvégzésére 660 napot kap a győztes, így Budapest 2015 nyarára juthat hozzá az engedélyes tervek beadásához, engedélyekhez és a szükséges dokumentumokhoz. A kivitelezés az unió támogatásával jöhet létre.
Az átfogó rekonstrukció költségeit 150–250 milliárd forintra becsülik. A jelenleg is forgalomban levő 30 éves orosz metrókocsik teljes körű felújítása körülbelül 50 milliárd forintba kerülne, míg az új kocsik beszerzése ennek legalább a duplájába.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.