Az Internet Hungary első napján számolt be a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) megbízásából a PwC Magyarország által elvégzett kutatás eredményéről Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke. A tanulmány szerint minden reklámra elköltött 10 forint 47 forinttal növeli a magyar gazdaság teljesítményét. A múlt évben a hazai reklámipar mérete 174 milliárd forint volt az MRSZ becslése szerint, vagyis számos áttételen keresztül 820 milliárd forintot generált a magyar gazdaságnak.
A hazai digitális ipar egyes szegmensei a kedvezőtlen gazdasági környezet ellenére komoly növekedést tudtak produkálni. Az online reklámpiac például a 2008-as 22,2 milliárd forintról 2012-re már 35,6 milliárd forintosra bővült. Szintén látványos fejlődés ment végbe az e-kereskedelemben, a kosaras rendszerben értékesítő webáruházak bevétele az eNet Kft. adatai szerint tavaly már 177 milliárd forintos volt, ami a teljes kiskereskedelmi forgalom 2,7 százalékát jelentette. Sőt, a piackutató cég előrejelzése alapján az idén 200 milliárd forint fölött lehet a magyar internetes boltok forgalma.
A világhálós hozzáféréseket vizsgálva pedig jól látszik, hogy a növekedés motorját egyértelműen a mobilinternet adja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.