CégvilágKivonul a Chevrolet Európából
A General Motors véget kíván vetni a "házon belüli" konkurenciaharcnak, ezért kivonja a Chevrolet márkát Európából, és csak az Opel, illetve annak brit testvérmárkája, a Vauxhall értékesítésére koncentrál - közölte csütörtökön Stephen J. Girsky, a GM alelnöke, az Opel felügyelőbizottságának elnöke.
2013.12.05. 10:27 | Szerző: MTI Eco
2013.12.05. 10:27 | Szerző: MTI Eco
A Chevrolet egyszázalékos piaci részesedéssel rendelkezik Nyugat-Európában, míg az Opel/Vauxhall hattal.
A Chevrolet 2016-tól Európában már csak az "amerikai ikonnak" számító sportkocsikat értékesíti. A többi modell csak Oroszországban és a szovjet utódállamokban marad piacon. A Chevrolet márka európai értékesítésével 520 GM-alkalmazott és 1900 márkakereskedő foglalkozik.
A Chevrolet márkát a GM magasabb árkategóriában pozícionált Cadillac márkája váltja fel Európában.
Gong előtt - heti befektetői összefoglaló: Szakértőink segítenek percek alatt képbe kerülni a gazdaság és a piacok trendjeiről -
részletek itt.