A normál kivitelhez képest a Grand C4 Picasso elején minimális a változás (másként rajzolt alsó légbeömlők és szélesebb króm bajusz). Az előd hosszát megtartotta a Grand változat, mégis tágasabb lett, ami annak köszönhető, hogy a tengelytávot 11 centivel megnövelték a normálhoz képest. Ez, és a korábbinál helytakarékosabb hátsó felfüggesztés nagyobb csomagteret és érezhetően tágasabb (feláras) 2. üléssort eredményezett.
Az új karosszériával együtt mutatkozott be a típusban a 2,0 literes BlueHDi dízel, amely 150 lóerős és már most teljesíti az Euro 6-os előírásokat. Illik a Grand C4 Picasso karakteréhez a kényelmes, csendes, de mindig jó erőben lévő erőforrás, amelyhez akár hagyományos, hatfokozatú automatikus váltó is párosítható.
Az új egyterű felfüggesztését úgy hangolták, hogy azzal akár nagy tempóval is biztonságosan lehet kanyarodni, tehát nem a szokásos franciás lágyság, hanem afféle németes komfort az uralkodó ilyenkor.
Mindezt nem is méri túl drágán a Citroën, az eleve versenyképes áron kínált normál C4 Picassóhoz képest mindössze 300 000 forintos felárat számolnak fel a Grand verziójáért.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.