Bővíti portfólióját a Bónusz Brigád
A múlt év jelentős változása volt a szolgáltatás felületén, hogy bevezették az alkategóriákat, ami jól mutatja a 2013-as év legnagyobb jelentőségű változását. Már nem csak impulzusvásárlókat szolgál ki a Bónusz Brigád, hanem szinte webáruházként működik – mutatott rá a cégvezető. Ennek megfelelően 24 órás kiszállítást kínálnak, az összes pick-pack ponton átvehetők a termékek, illetve igyekeznek földrajzilag is közelebb jutni a vásárlókhoz. Ennek jegyében a nagyvárosokban található Vista utazási irodákkal kötöttek egy megállapodást, így az oldalon keresztül vásárlók ott is kifizethetik készpénzzel a megvett szolgáltatásokat, termékeket, illetve további tájékoztatást kaphatnak.
Az indulást követően jellemzően különböző akciós szolgáltatásokat kínáló Bónusz Brigád portfóliójában egyre nagyobb szerepet játszanak a termékek. Kaprinay Zoltán elmondása szerint részesedésük a teljes forgalomból az utolsó negyedévben már 30 százalék körüli volt.
Látványos növekedést produkáltak a múlt évben az utazási ajánlatok is, és a cégvezető közlése szerint az idén is ez a terület lesz az egyik fókuszpont. De a múlt évben egy különleges terméktípus is megjelent az ajánlatban, hiszen a Vodafone átalánydíjas mobiltelefon előfizetése is kedvezményes áron volt elérhető a szolgáltatáson keresztül, és ez az akció a vártnál sokkal jobb eredményeket hozott. Ennek alapján nagyon valószínű, hogy további távközlési szolgáltatások is megjelennek majd az idén a Bónusz Brigád kínálatában kedvezményes áron.
Kaprinay Zoltán azt egyelőre nem árulta el, hogy mekkora volt a Bónusz Brigád tavalyi átmenő forgalma, annyit azonban elmondott, hogy eddig már 9 milliárd forintot spóroltak a vásárlóknak. A közösségi vásárlói oldal forgalma 2012-ben 1,86 milliárd forint volt, a múlt évre további növekedést prognosztizáltak 2013 közepén.
Magyarországon 2010 őszén kezdték meg hódító útjukat a közösségi vásárlói oldalak, amelyek száma eleinte gyorsan nőtt, azonban 2012-ben már elindult a konszolidációs folyamat. Az eNET adatai szerint a múlt év első kilenc hónapjában 4 milliárd forintos átmenő forgalmat értek el ezek a szolgáltatók, a vásárlók összesen 8,4 milliárd forintnyi megtakarítást értek el a segítségükkel.
Koncentrált a hazai piac
Az eNET adatai szerint a három legnagyobb hazai bónuszos/kuponos szolgáltató tavaly az első három negyedévben együtt 9200 ajánlatot hirdetett meg, ami az összes ajánlat 69 százaléka. A teljes piacon értékesített 736 ezer bónusz/kupon 78 százaléka az ő tevékenységükhöz kötődött. Mind az értékesítési darabszámok, mind a meghirdetett ajánlatok szempontjából a Bónusz Brigád maga mögé utasította a többieket. Háromszor annyi ajánlatot hirdetett meg és kétszer annyi bónuszt/kupont értékesített, mint a második helyen álló Kupon Világ.