Az XK-sorozat középső lépcsőfokán (385/510/550 LE) trónol az „R” betűjelű kompresszoros verzió, büszke 510 lovas és 625 Nm-es teljesítménnyel. A vörös bőrfotelben sportos kényelemben és megfelelően alacsonyan ülünk, s gyakorlatilag mindegy, hogy normális időjárási körülmények között tetővel vagy anélkül utazunk-e. Hogy miért? Nos, mert ezzel az autóval nem illik vért izzadni néhány tizedért a kanyarokban, vagy birokra kelni a tuningautós „kiscsávókkal”. Az élvezet ésszerű határok között is garantált, a V8-as motor hangja szinte leírhatatlanul borzongat.
A széria hatfokozatú automata sebváltó gyorsan cseréli az áttételeket, miközben a mély tónusú morajlás végig velünk marad. 130 km/órás sztrádatempónál szinte szunyókál az XKR, így fordulhatott elő, hogy a 20:40:40 arányban városi, hegyvidéki és autópályás szakaszokból álló tesztprogramot 13,2 literes fogyasztási átlaggal zárta – a 2 személlyel közel 2 tonnás tömeg tükrében nem is olyan rossz adat ez. 34 999 000 forintos árával öntudatos masina az XKR, az igazán fűszeres „S” verzió pedig további 40 lóerőt tartogat, persze jóval drágábban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.