BUX 42,980.64
-1.26%
BUMIX 3,812.78
-0.04%
CETOP20 1,817.1
-2.13%
OTP 8,990
-2.41%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
+2.80%
0.00%
+5.34%
ZWACK 17,400
+0.87%
0.00%
ANY 1,555
-0.32%
RABA 1,140
+1.33%
-1.44%
0.00%
-1.33%
0.00%
-0.66%
-2.81%
+0.26%
0.00%
+0.31%
OTT1 149.2
0.00%
-0.44%
MOL 2,862
-1.85%
-2.05%
ALTEO 3,000
-0.66%
-3.33%
-0.56%
0.00%
+2.63%
-1.19%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+1.59%
0.00%
0.00%
SunDell 45,600
0.00%
+0.76%
+0.41%
-3.25%
0.00%
+0.37%
NUTEX 11.25
-0.44%
GOPD 12,400
0.00%
OXOTH 3,500
0.00%
+1.42%
NAP 1,230
+2.50%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Nagyon élettel teli a trendi francia

A vagány szabadidő-autók az eladási adatok szerint több európai országban lepipálták az azonos méretkategóriájú kombikat. A Renault sem akar lemaradni, piacra dobta a Capturt: 4,1 méteres hossza ellenére egészen nagy benne a hely, s praktikus részletek egész sorát vonultatja fel (fiókszerű kesztyűtartó, levehető üléshuzat, sínen tolható hátsó ülések). A magas üléspozíció pedig tökéletes kilátást biztosít.

Egészen direkt a Captur kormányzása, a hazai utakon pedig jól jön a komfortos futómű. Az 1,5-ös, 90 lóerős dízelmotor passzol a kis SUV-hez, elsősorban mert nagyon kevéssel beéri: a tesztprogram során 5,0 literes átlagot mértünk, úgy, hogy a tompa gázreakciók miatt nem használtuk sűrűn az ECO-módot. Ami nagyon kellene, az egy hatfokozatú váltó: ha nem akarjuk, hogy a „halott” zónába essen vissza a fordulat minden váltáskor, pörgetni kell a motort, mert az öt gang miatt túl nagyok a fokozatok közötti lépcsők.

Gazdag felszereltség

A dízel Captur 4 730 000 forinttól vihető haza, ami a gazdag felszereltség fényében (széria a tempomat, a visszagurulás-gátló és az automata Renault kártya is) versenyképesnek tűnik.


Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek