A vagány szabadidő-autók az eladási adatok szerint több európai országban lepipálták az azonos méretkategóriájú kombikat. A Renault sem akar lemaradni, piacra dobta a Capturt: 4,1 méteres hossza ellenére egészen nagy benne a hely, s praktikus részletek egész sorát vonultatja fel (fiókszerű kesztyűtartó, levehető üléshuzat, sínen tolható hátsó ülések). A magas üléspozíció pedig tökéletes kilátást biztosít.
Egészen direkt a Captur kormányzása, a hazai utakon pedig jól jön a komfortos futómű. Az 1,5-ös, 90 lóerős dízelmotor passzol a kis SUV-hez, elsősorban mert nagyon kevéssel beéri: a tesztprogram során 5,0 literes átlagot mértünk, úgy, hogy a tompa gázreakciók miatt nem használtuk sűrűn az ECO-módot. Ami nagyon kellene, az egy hatfokozatú váltó: ha nem akarjuk, hogy a „halott” zónába essen vissza a fordulat minden váltáskor, pörgetni kell a motort, mert az öt gang miatt túl nagyok a fokozatok közötti lépcsők.
Gazdag felszereltség
A dízel Captur 4 730 000 forinttól vihető haza, ami a gazdag felszereltség fényében (széria a tempomat, a visszagurulás-gátló és az automata Renault kártya is) versenyképesnek tűnik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.