A február 15-én kezdődő választási kampányban már csak az a sajtóorgánum közölhet politikai hirdetést, amely elküldte árjegyzékét az ÁSZ-hoz.Összesen 793 sajtótermék tett eleget ennek a kötelességének. A honlapon 459 nyomtatott és 334 elektronikus sajtótermék hirdetési árjegyzéke található meg. Az utóbbiak a drágábbak: a helyi portálokon mintegy 10 ezer forint a legolcsóbb politikai hirdetés, míg a legolvasottabb internetes újságoknál (Origo, Index) 6-7 millió forint is lehet. Persze rengeteg féle hirdetés létezik a banner-től az internetes cikk formájában megjelenő reklámig.
A nyomtatott termékekben valamivel olcsóbban tudnak felületet vásárolni a pártok: ott egy teljes oldal a helyi lapokban mintegy 10 ezer forintnál kezdődik, míg az országos napilapoknál félmillió forinttól mintegy 4 millió forintig (Blikk) terjed a skála. A 2014-es választási kampány ellenőrzéséről szóló jelentését az ÁSZ várhatóan 2015 tavaszán hozza nyilvánosságra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.