BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hétmillió forintba is kerülhet egy politikai hirdetés

A február 15-én kezdődő választási kampányban már csak az a sajtóorgánum közölhet politikai hirdetést, amely elküldte árjegyzékét az ÁSZ-hoz.Összesen 793 sajtótermék tett eleget ennek a kötelességének. A honlapon 459 nyomtatott és 334 elektronikus sajtótermék hirdetési árjegyzéke található meg. Az utóbbiak a drágábbak: a helyi portálokon mintegy 10 ezer forint a legolcsóbb politikai hirdetés, míg a legolvasottabb internetes újságoknál (Origo, Index) 6-7 millió forint is lehet. Persze rengeteg féle hirdetés létezik a banner-től az internetes cikk formájában megjelenő reklámig.

A nyomtatott termékekben valamivel olcsóbban tudnak felületet vásárolni a pártok: ott egy teljes oldal a helyi lapokban mintegy 10 ezer forintnál kezdődik, míg az országos napilapoknál félmillió forinttól mintegy 4 millió forintig (Blikk) terjed a skála. A 2014-es választási kampány ellenőrzéséről szóló jelentését az ÁSZ várhatóan 2015 tavaszán hozza nyilvánosságra.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.