BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Téli kiruccanáshoz az egyik legjobb

Egy tágas SUV-nél nehéz elképzelni alkalmasabb járművet a téli kiruccanásokhoz, így nem véletlen, hogy az ML főleg ebben a szerepkörben nyer értelmet. Csomagtartója bővítés nélkül is óriási (690 liter), utastere gigászi, és az összkerékhajtás révén egy sípálya megközelítése sem jelenthet akadályt.

Ha mindezek tetejébe a 3,0 literes, 258 lóerős dízelt találjuk a gépháztető alatt, elméletben össze is állt az ideális szabadidő-autó, ha eltekintünk a 17 129 330 forintos alapártól. Bár az ML beltere nem fantáziadús, kényelme és tágassága lenyűgöző, s ami nem mellékes, ebben az autóban bizony a hátul ülőknek is remek dolguk van. Alapvetően a sofőrnek sincs oka a panaszra, a V6-os mély dörmögése és az erőtartalék is meggyőző, de a motor és a hétgangos automata társítása nem sikerült tökéletesre. Ugyan tengernyi, 620 Nm-es nyomatékkal gazdálkodhatunk, a váltó csak késlekedve kapcsol feljebb, így minduntalan úgy érezzük, feleslegesen pörög a motor. Az alapáron start-stop rendszerrel ellátott modellnek vegyes üzemben 10,5 literes tesztfogyasztást regisztráltunk, ami csak pár decivel múlja felül a 16,1 millió forintos, 204 lóerős ML 250 BlueTEC alapmodell étvágyát.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.