A kínai állami tulajdonban lévő Dongfeng és a francia állam is 800 millió eurót fizet a PSA 14 százalékos tulajdonrészéért, ezzel egy időben a Peugeot család korábbi 25,4 százalékos tulajdonrésze is 14 százalékra csökken, tehát három, egyforma tulajdoni/szavazati aránnyal rendelkező befektető irányítja majd a részvénytársaságot. Az üzlet bejelentésével egy időben az is elhangzott, hogy noha már megvannak az új termékek, de az európai piac gyengélkedése miatt várhatóan csak a tervezettnél egy évvel később, 2016-ban lesz újra nyereséges a cég. A Dongfeng-gel jelenleg is meglévő partneri kapcsolatot elmélyítik a franciák, közös fejlesztőközpontot hoznak létre a Távol-Keleten, ahol a tervek szerint 2020-ban már évi 1,5 millió Peugeot és Citroën készül majd.
A korábban a PSA-ban 7 százalékos tulajdonrészt szerző General Motors megszabadult részvényeitől, de a szakmai együttműködést tovább folytatja a franciákkal. Április közepéig árulják majd el nagy vonalakban a „Back in the Race” mottóval fémjelzett terv részleteit, olyanokra kell gondolni, hogy a jelenleg a Citroën alá tartozó DS almárkát középtávon Audi-ellenféllé akarják fejleszteni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.