Az orosz valuta értékcsökkenése, amely a krími válság miatt következett be, veszteségeket idéz elő a német autógyártók körében - jelenti az N24 német hírtévé. "Már érezzük a rubel kurzusa miatt támadt terheket" - jelentette ki az Automobilwoche című szakmai lapnak nyilatkozva Karl-Thomas Neumann, az Opel elnöke. Oroszország ugyanis az Opel legfontosabb növekedési piaca.
Neumann mégis a helyzet normalizálódásával számol. "Oroszország 2020-ban biztosan Európa legnagyobb autópiaca lesz. És addig a helyzet alakulása egyfajta maratonfutás lesz, csúcsokkal és mélypontokkal." A Ford és a Renault is aggodalommal szemléli a helyzetet, és hosszú távon a helyszinen akarnak termelni, hogy elkerüljék az árfolyam-ingadozásokat. ernard Mattes, a Ford németországi részlegének elnöke ugyancsak az Automibilwochénak nyiatkozva kijelentette: "rövid távon az árral tudunk reagálni. Hosszú távon azonban a nagyobb fokú helyszíni termelésre lesz szükség." Hasonlóképpen vélekekedett Stefan Müller, a Renault európai részlegének igazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.