A stuttgarti Porsche Múzeumban kiállított Egger-Lohner Phaeton C.2-es sorsával kapcsolatban meg kell jegyezni, annak eredetisége nem vita tárgya. Ez egy 1898-ban készített autó, amelyen Ferdinand Porsche is dolgozott. Azonban az továbbra sincs bebizonyítva, hogy ez a legelső autó a sorozatból. 2009-ben a Bécsi Műszaki Múzeum több más, régi műszaki tárgyra cserélte el a kocsit. De a csere előtt szakvéleményt alkottak a kocsiról.
Egy igazságügyi szakértő a jármű minden egyes porcikájáról fényképeket készített. Ezeken azonban nyoma sincs azoknak a P1 feliratoknak, ami a Porsche gyár szerint bizonyítja: ez az autó volt az első, amelyen maga Ferdinand Porsche dolgozott saját kezűleg. A gyár által oly nagyra tartott P1-es beütések tehát valamikor 2009-2014 között kerültek rá a jármű bizonyos alkatrészeire – tehát amikor már magánkézben volt az autó.
„Állítólag Ferdinand Porsche minden saját tervezésű gépébe egy 'P'-t ütött be. Mivel a BMM tulajdonában Ferdinand Porsche más korabeli alkotásai is megtalálhatóak, megvizsgáltuk azokat, és sehol nem találtunk 'P' beütést” – nyilatkozta Dr. Gabriele Zuna-Kratky, a múzeum igazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.