BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Magabiztos előnyt szerzett

Forradalmian új megoldásnak egyedül a gazdagon felszerelt modelleken megtalálható, érintőképernyővel helyettesített középkonzol említhető a Peugeot 308-asnál egyébként meg mindent legalább az elvárható szinten tud az autó. Ez látszik is az európai Év Autója pontozásban, ahol mindössze egy maximális, 10-es értékelést kapott, de mindenki más erős másodikként szerepeltette. Ez pontosan 307 pontot eredményezett a francia kompaktnak. A dobogóra még két elektromos autó került, de se a BMW i3-as (223 pont), se a Tesla Model S (216 pont) nem jelentett különösebb veszélyt. A végső körbe került további négy autó sorrendje a következő: Citroën C4 Picasso (182 pont), Mazda3 (180 pont), Škoda Octavia (172 pont) és Mercedes S-osztály (170 pont). Azt értékelték nagyra a szakújságírók a Peugeot 308-asnál, hogy az új EMP2-es padlólemeznek köszönhetően lényegében változatlan alapterületen tudtak sokkal több hasznos teret kialakítani a francia mérnökök, miközben a tömeget is csökkentették akár 140 kg-mal. A motorjai már tudják az Euro 6-ot, és csak most jönnek majd az igazán új, háromhengeres benzines turbók, azaz megmutatja a világnak azt, hogy a hagyományos megoldásokkal is lehet modern autót készíteni.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.