BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Szolgáltatói elvárások

A megbízók számára a megbízhatóság, az ár, és a rugalmasság a prioritás, a legkevésbé fontosnak pedig a tehergépjárművek állapotát tartják – derül ki a BI-KA Logisztika Kft.-nek . a logisztikai szolgáltatásokkal kapcsolatos tapasztalatokról készített kérdőíves felméréséből

Nyolc területen vizsgálták a potenciális megrendelőik körében a logisztikai szolgáltatókkal kapcsolatos elvárásokat – mondta el Karmazin György, BI-KA Logisztika Kft. tulajdonos- ügyvezető igazgatója. Ezek a rugalmasság, a megbízhatóság, a gyors információáramlás, a szállítmányozó szakmai felkészültsége, a szállítmányozóval kialakított jó kapcsolat, az elvárt tranzitidő biztosítása, tehergépjármű műszaki állapota, illetve a szolgáltatás ár-érték aránya

Az elvárásokkal kapcsolatban a rugalmasságot a válaszadók többsége kiemelt fontosságúnak tartotta, 65 százalék a legmagasabb (5-ös) értékkel jellemezte. Az elégedettség terén valamivel árnyaltabb a kép, de a megrendelők több mint fele teljesen elégedett szolgáltatója rugalmasságával.

Az előzetes elképzeléseiknek megfelelően a megrendelők döntő többsége nagy hangsúlyt fektet a szolgáltató megbízhatóságára. Viszont teljesen elégedettnek csak 45 százalékuk vallja magát.

A gyors információáramlást a megkérdezettek több mint fele kezeli kiemelt fontosságú szempontként. A válaszok alapján azonban csak alig több mint egyharmaduk elégedett maradéktalanul a tájékoztatás naprakészségével, a megrendelők 12 százaléka pedig elégedetlen.

A szállítmányozást lebonyolító munkatárs szakértelme és a vele kialakított jó kapcsolat fontos szerepet játszik az együttműködésben. Itt az elégedettség is nagyobb mértékű, mint más területeken. Elképzelhető, hogy ez annak az eredménye, hogy a szolgáltató-választásnál a hosszú távú kapcsolatot a személyes kapcsolat minősége határozza meg, így az ezen a területen elért elégedettség fontosabb, mint más – elméletileg prioritásként kezelt – területen.

Érdekes eredményt adott a gépjárművek műszaki állapotához kapcsolódó felmérés. A megrendelők többsége ugyanis nem tartja kiemelkedő fontosságúnak a szállító jármű állapotát, túlnyomó részük azonban inkább elégedett az áruját szállító járművel.

A szolgáltatás ára szintén a legfontosabb elvárások között szerepelt. A többség ezen a területen csak közepesen elégedettnek vallotta magát. Az elvárt tranzitidő biztosítása is nagy hangsúlyt kapott az elvárások között. A szolgáltatásokat azonban válaszadók nagyobb része csak közepesen kielégítőnek találta, de az elégedetlenek aránya nem érte el a 10 százalékot.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.