Bemutatkozott az Audi TT harmadik generációja, mely az A3 Limousine és az A3 Cabriolet-hez hasonlóan teljes egészében Győrben készül. A modell megtartotta jellegzetes sziluettjét, miközben megjelenése még inkább technokrata lett. Az R8-as mintájára a márkajelvény a gépháztetőre költözött, a single frame hűtőmaszk felső sarkait „lecsapták”, illetve szögletesebb a fényszóró, mely mátrix-LED-es is lehet (az A8-as után a TT második Audi, melyhez elérhető a rendszer). Az új kupé elődjéhez hasonlóan 4,18 méteres hosszú tengelytávja 37 mm-rel, 2505 mm-re nőtt, a csomagtér 305 literes térfogata pedig 13 literes növekedést jelent.
Az új TT is alumíniumból és acélból készült Space Frame karosszériaszerkezetre épül, ám a számos új súlycsökkentő megoldás miatt a bázisverzió mindössze 1230 kg-ot nyom a mérlegen. Szintén fontos: 120 km/órás tempónál szárnyidom emelkedik ki önműködően a csomagtér-fedélből, fokozva a hátsó leszorító erőt. A beltérben megjelent a vetített kijelzős műszerfal: a vezető kétféle kijelzési mód közül választhat, a klasszikus nézetben a sebesség- és a fordulatszámmérő áll a középpontban, míg az infotainment módban kisebb méretben jelennek meg a virtuális műszerek. További újítás a légkondicionáló kezelőelemeinek a légbefúvó nyílásokba helyezése, s a touchpad megjelenése. A motorpalettát kezdetben a 184 lovas, 2,0 literes dízel és a 230 vagy 310 lovas 2.0 TFSI benzinesek alkotják. A 310 lóerős TTS verzióhoz alapáron jár az összkerékhajtás, ám a duplakuplungos automatáért mindegyik modellnél plusz pénzt kérnek. Az új TT-ből egyébként gyorsan egy extrém tanulmányautót is készített az Audi: a TT quattro sport concept a dögös külső mellett azért is érdekes, mert a 420 lóerős teljesítményt a 2,0 literes benzinmotorból préselték ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.