Vannak azonban jó hírek is. A tavaly január elején indult online áruház forgalma az idei első öt hónapban háromszor akkora volt, mint 2013 hasonló időszakában. Figyelemre méltó, hogy az átlagos online kosár értéke ötödével haladja meg a normál bolti vásárlások értékét, mivel az online vásárlók gyakrabban rendelnek olyan felső kategóriás termékeket, amelyek a boltok kínálatában nem találhatók meg. A slágertermékeknél pedig a magyar piac online értékesítési volumene felveszi a versenyt az osztrákkal.
Hamar népszerű lett a magyar vásárlók körében a novemberben elindított többcsatornás (multi-channel) kiskereskedelmi koncepció. Ez azt jelenti, hogy a Hervis üzletekben a kihelyezett táblagépek és a QR-kódok segítségével megtekinthető a cég teljes kínálata. A magyar üzletekben kiépített rendszert további négy európai uniós piac – Szlovénia, Csehország, Ausztria és Németország – mintegy száz üzletében egy időben vezették be.
Az év végéig mintegy 15 százalékkal növeli a budapesti központban dolgozók létszámát a Hervis. Az április elején létrehozott online termékmenedzsment csapat a magyar leányvállalat mellett ellátja a cseh, a horvát, a német, az osztrák és a szlovén Hervis-vállalatok nemzetközi termékmenedzsmenttel kapcsolatos feladatait. A továbbiakban Budapesten készülnek a Hervis online áruházában megjelenő részletes termékleírások, itt véglegesednek a katalógusok, illetve az újonnan felállt csapat készíti az új termékek bevezetéséhez és hatékony értékesítéséhez szükséges háttéranyagokat és biztosítja a termékszintű kapcsolattartást a márkapartnerekkel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.