BUX 43,468.28
+0.31%
BUMIX 3,801.11
+1.13%
CETOP20 1,824.74
-0.08%
OTP 8,930
+3.40%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
+0.29%
+1.00%
ZWACK 17,400
+0.87%
+2.27%
ANY 1,540
0.00%
RABA 1,135
+1.79%
0.00%
+2.27%
0.00%
0.00%
OPUS 153.8
+0.52%
-4.00%
-0.74%
0.00%
+0.96%
OTT1 149.2
0.00%
-0.44%
MOL 2,900
-3.33%
+1.04%
ALTEO 2,780
+1.46%
-5.33%
+0.11%
0.00%
-0.85%
+5.26%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+0.34%
0.00%
0.00%
SunDell 45,800
0.00%
0.00%
-2.88%
+0.48%
0.00%
+3.59%
+3.28%
GOPD 12,400
-0.80%
OXOTH 3,490
+0.58%
0.00%
NAP 1,230
+0.99%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Indul Győrben az új Audi TT Coupé sorozatgyártása

A nap folyamán megkezdi az Audi TT Coupé harmadik generációjának sorozatgyártását a győri járműgyár - közölte az MTI-vel csütörtökön az Audi Hungaria Motor Kft.

Az Audi TT új generációja a harmadik modell, amelyet az Audi teljes egészében Győrben gyárt, idézi a közlemény Gerd Walkert, az Audi Hungaria járműgyártásért felelős ügyvezető igazgatóját, aki kiemelte, a modell sikeres integrálása az új gyártósorokra egy fontos mérföldkő a győri telephely életében: ezzel a járműgyár teljes kapacitással dolgozik.

Megemlítik: a korábban bevezetett A3 Limousine, S3 Limousine és az új A3 Cabriolet teljes gyártási folyamata Győrben zajlik. Utalnak rá: a győri járműgyár az elmúlt években összesen több mint félmillió TT-t gyártott az ingolstadti gyárral együttműködésben.

A közlés szerint az új járműgyár jelenlegi több mint 3000 munkatársa közül nyolcszázan már a motorgyárban lévő egykori járműszereldében is dolgoztak a TT-gyártásban. A járműgyártás valamennyi munkatársa átfogó képzési programon vett részt az Audi Hungaria Projekt- és Oktatóközpontjában, valamint németországi Audi-telephelyeken.

Márciusban, az Audi Hungaria Motor Kft. éves eredmény-bejelentő sajtótájékoztatóján beszélt arról Thomas Faustmann, a társaság ügyvezetésének elnöke az MTI érdeklődésére, hogy a tavaly 42 ezer 851-hez képest megháromszorozza az idén autógyártását a győri székhelyű társaság.

Mint akkor elmondta: a TT Coupé harmadik generációja a termelés körülbelül tíz százalékát adja majd, míg 70 százalék lesz az A3 limuzin, 30 pedig az A3 Cabriolet részaránya 2014-ben. Hozzátette: újabb modell győri gyártásával is számolnak. Kérdésre válaszolva megjegyezte: "nagyon sokáig már nem lehet várni" a TT Roadster bevezetésével.

A múlt héten jelentette be a társaság, hogy augusztus közepétől három műszakos termelésre áll át az Audi győri járműgyára; a lépés oka alapvetően az, hogy a prémium modellek iránt magas a kereslet.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek