BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A kitartó szakmai munka jelenti a sikerhez vezető utat

HILCZ AUTÓHÁZ Életképes, ügyfélközpontú üzletpolitikájuknak köszönhetően talpon maradtak és fejlődni is tudnak

Kakasd Eddigi eredményeik, a vásárlók és a szakma visszajelzései alapján bátran kijelenthető, hogy az ország egyik legjobb márkakereskedése a kakasdi Hilcz Autóház. Körülnézve a 6-os főút mellett található, impozáns látványt nyújtó autószalonban és a szervizben, a körülményeket, a helyiségeket, valamint a műhelyben folyó munkát látva ez nem is cáfolható. Hilcz Ádám tősgyökeres kakasdiként mintaértékű telephelyet épített ki az elmúlt évtizedekben. A gépüzemeltető szaktechnikus, autószerelő képesítésű szakember 1989-ben indította vállalkozását. 1995-től már Mazda Márkakereskedés és Márkaszervizként működnek. 1997-ben a Stema utánfutók képviseletét kapták meg, majd 2001-ben szerződtek a Yamaha Motor Hungary-vel a Yamaha összes termékének értékesítésére és szervizelésére. Egy évvel később az IVECO haszonjárművek forgalmazását, szervizelését is megkezdték.

A Hilcz és Fia Kft. tulajdonosának alapelve a több lábon állás és az, hogy egy telephelyen belül, azonos infrastruktúrával működtethető minél szélesebb körű szolgáltatást biztosítson az ügyfeleknek. Az autószalont 2000-ben bővítették, majd megépült a nagyméretű, húsz autó beállására alkalmas, korszerű szerelőműhely, autómosó, jelentős raktárháttérrel, szociális helyiségekkel, 2010 novemberétől pedig már Opel Márkaszervizként is működnek.

– Azon márkakereskedők, márkaszervizek, amelyek a válság kezdetekor nem rendelkeztek megfelelő likviditással, tudással, szakmai tapasztalattal, már bezártak az utóbbi pár évben. Azok tudtak a mai piacon talpon maradni, akik megfelelő szakmai tudással, magas színvonalú szolgáltatással, jól képzett szervizes szakemberekkel és régi, elégedett ügyfelekkel rendelkeznek, korrekten üzletelnek, dolgoznak – vette át a szót Kolozsvári-Hilcz Szilvia, a cég ügyvezető igazgatója, aki szívügyének tekinti az édesapja által megálmodott és létrehozott vállalkozás minél sikeresebb működtetését. Arra is kitért, hogy szerinte Magyarországon úgy 15-20 éve kezdett kialakulni a tévhit, mely szerint a márkaszerviz drága, inkább oda vigyük a kocsit, ahol jó olcsón megcsinálják. – Aztán gyakran kiderül, hogy az olcsó ebben az esetben is drágább. Mert az új technikát, a korszerű autókat már nem lehet a régi módszerekkel megbütykölni. Mindenekelőtt naprakész szakmai tudásra, megfelelő műszerekre, s olyan szakemberekre van szükség, akiket oktatásokon, tanfolyamokon megfelelő módszerrel képeznek ki a legújabb modellek javítására, karbantartására – világított rá Kolozsvári-Hilcz Szilvia.

Az eredmények őket igazolják: az új és a használtautó értékesítés fellendülése náluk is jelentkezik. Hilcz Ádám fontosnak tartja, hogy a hozzájuk betérő érdeklődők, vásárlók széles kínálattal találkozzanak. Így az év bármely szakában 40-60 gyönyörű új autó található a szalonukban és annak környezetében. – Az eddig elért sikerekre építkezve a vevők maximális kiszolgálását, a fejlesztést és az értékteremtést – vázolta a jövőre vonatkozó legfőbb céljukat a tulajdonos.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.