A Telekommal erősített az FTC
A piacvezető távközlési szolgáltató és az ország legnépszerűbb labdarúgóklubja az utánpótlás szempontjából kiemelten fontos 12-19 éves korosztály képzési feltételrendszerét kívánja tovább javítani.
A Magyar Telekom anyavállalata, a Deutsche Telekom nemzetközi szinten is számos országban támogatja a futballt, mint a legnépszerűbb, sok generációt mozgósító sportágat – írja közleményében a társaság. Hazánkban a Telekom két éve főszponzora az iskolás gyermekek Telekom Labdarúgó Diákolimpia eseménysorozatának, támogatja az MLSZ által megrendezett főiskolai és egyetemi bajnokságot.
A vállalat több sportágra kiterjedő sportszponzorációs tevékenységet folytat, amelynek keretében olyan sportágak, események támogatására törekszik, amelyek meghatározóak, tömegeket vonzanak, illetve csapatok esetében országos méretű szurkolótáborral rendelkeznek. Így az FTC mellett a Telekom támogatását élvezi immáron a hatodik felkészülési ciklus óta a Magyar Olimpiai Bizottság, 17. éve az MKB-MVM Veszprém férfi kézilabdacsapata, évek óta Magyarország egyik legnépszerűbb futóversenye, a Telekom Vivicittá és szinte megalakulása óta a Magyar Úszó Szövetség is.


