BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

84 autó, 3 repülőgép és 1 jahct a vagyonuk

Kezdettől fogva nyilvánvaló volt, a Bugatti márka csak viszi a pénzt. Az egész befektetést elosztva a 450 Bugatti Veyronnal az jön ki, hogy a 1,46 millió dolláros vételár ellenére is autónként 4,6 millió eurót bukik a VW. Kicsit más a perspektíva, ha figyelembe vesszük, hogy milyen gazdag ügyfeleket szereznek meg a márkával – még akkor is, ha a megkérdezettek 95 százaléka nem a VW-konszernnel azonosítja a Bugattit.

A Bentley márkát korábban hosszú éveken át irányító, és júniusban a Bugatti vezetését is visszaadó Wolfgang Dürheimer beszélt arról, mekkora különbségek vannak a két márka vásárlója között „Egy átlagos Bentley tulajdonosnak 8 autója van, ehhez képest egy átlagos Bugatti vásárlónak 84 autója, 3 repülőgépe és 1 jachtja.” Mindez annak kapcsán került elő, hogy már csak kevesebb, mint 20 Veyron van hátra, és nagyon nem tudnak dönteni a felelősök arról, milyen autó legyen a Volkswagen-éra Bugatti márkájának második típusa. A hírek szerint három koncepció van még versenyben, de még nem született döntés arról, melyiket dobják piacra.

Ha újabb szupersportkocsi készül, akkor a jelenleginél alacsonyabb tömegű, ellenben alaphangon is 1500 lóerős alkotásról beszélünk. A második opció egy szuper-luxusautó megalkotása, amelynél bőven 1000 lóerő feletti teljesítménnyel alkalmazzák majd a 8,0 literes, W16-os turbómotort – itt nem a lehető legnagyobb teljesítmény, hanem a legnagyobb kényelem a fő szempont. A harmadik alternatíváról csak annyit tudni jelenleg, hogy az valamiféle hibrid lesz. Nem sietik el a dolgot, 2016 elején várható az első tanulmány, a sorozatgyártású változat megjelenése ezt követően bő másfél évvel várható.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.