Extreme Digital: egymillió látogatót hozott a Black Friday, áprilisban újra akcióznak
Az Extreme Digital által szervezett első hazai Black Friday akció napján összesen 600 ezren keresték fel a cég weboldalát és üzleteit, míg a múlt hétvégén egymilliónyi látogatójuk volt – derült ki a cég közleményéből. A nagy érdeklődés miatt egyébként múlt pénteken órákig nem volt elérhető a társaság honlapja, azonban a vállalat által közölt adatok alapján ennek ellenére is sokat költöttek a felhasználók.
A hétvégén összesen 30 000 akciós terméket vásároltak 700 millió forint értékben, a beérkezett 17 ezer rendelésen így 204 millió forintot spóroltak a felhasználók. Várkonyi Balázs az Extreme Digital vezérigazgatója a tapasztalatok kapcsán elmondta, hogy olyan informatikai fejlesztésekbe kezdenek, amelyek garantálják, hogy legközelebb egyetlen potenciális vásárló se szoruljon ki a weboldalról. Emellett 2015 áprilisában egyetlen napig hasonlóan magas kedvezményeket kínálnak majd ügyfeleiknek, mint múlt pénteken.
Az Amerikai Egyesült Államokban már hagyományos Black Friday csak a kereskedők számára fekete péntek, a vásárlók óriási kedvezményekkel vásárolhatnak ezen a napon számtalan üzletben.
Hazánkban először az Extreme Digital hirdette meg a napot, amikor 24 óra alatt 20-30, de akár 70 százalékos leértékelések várták a vásárlókat a webáruházban, az online vásárlás előnyeire hívva fel a figyelmet a karácsonyi készülődés közben.
Az Egyesült Államokban most pénteken tartják majd a Black Friday-t, ami a karácsonyi vásárlási szezon indulásának számít és a kereskedők számára a legnagyobb forgalmú napok egyike. Az idén az Extreme Digital mellett az eMag is igyekszik kihasználni a jeles napban rejlő lehetőségeket, a hazai piacon a múlt évben megjelent e-kereskedő most péntekre hirdet jelentős akciókat.


