BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Aláírták a megújult reklámetikai kódexet

Aláírták a megújult magyar reklámetikai kódexet kedden Budapesten, amelyben kiemelt hangsúlyt kap a gyermekvédelem, valamint új területként a kozmetikai reklámokra vonatkozó alapelvek és a digitális úton gyűjtött adatokra épülő, viselkedés-alapú reklámokkal kapcsolatos szabályozás is bekerült a dokumentumba.

Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) koordinálásával, összesen 22 szervezet írta alá a kódexet.

Urbán Zsolt, a MRSZ elnöke az aláíráskor hangsúlyozta: a reklámetikai kódex az önszabályozás alapköve, nemcsak kötelezettségvállalás, hanem iránymutatás.

Hozzátette: minden jelen lévő szervezet a fogyasztók bizalmáért küzd, a reklámetikai kódexnek is le kell követnie azokat a változásokat, amelyeket a digitális fejlődés és a különböző új termékek megjelenése jelent.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.