Cégvilág

Spéder cége megszerezte a Feminát is

A Közép Európai Média és Kiadó Zrt. (CEMP) megvásárolta a Femina.hu, a Retikül.hu, a Nőifriss.hu portálokat kiadó, valamint a FeminaShop.hu webáruházat üzemeltető Femina Média Kft.-t két magánszemélytől, Rácz Brigittától és Szabó Marianntól, illetve egy pénzügyi befektetőtől, a HPS Kft.-től.

Az elmúlt években több ajánlat is érkezett a Femina-csomagra. Az Indexet is tulajdonló CEMP az akvizícióval az ország legnagyobb elérésű női online portfólióját hozta létre.

A havi szinten közel 870 ezres belföldi webes és 419 ezres mobil olvasótáború Femina network és a szintén a CEMP portfóliójába tartozó, havi 396 ezer belföldi webes és 131 ezres mobil egyedi látogatót számláló Dívány.hu keresztolvasottsággal csökkentett együttes elérése meghaladja az 1,1 millió egyedi látogatót, mobilon pedig a 504 ezres olvasótábort.

Január 1-jétől a Femina felületeit már a CEMP Sales House értékesíti az ügynökségi megrendelőknek.

Spéder Zoltán, a CEMP elnöke és többségi tulajdonosa azt közölte: céljuk a folyamatos, értékteremtő portfólió-bővítés és a CEMP-csoport alapvető profilját meghatározó, piacvezetői prémium kiadványok továbbfejlesztése.

cemp spéder
Kapcsolódó cikkek